Saturday, May 22, 2010

Apa Kata Pakar Perubatan

Pakar perubatan dari seluruh dunia sudah mula melihat kepentingan zat pemakanan optimum dan kaitannya dengan pencegahan penyakit kemerosotan sel.

Usana juga telah menerima paten ke atas teknologi eksklusif pengawetan semulajadi yang digunakan di dalam produk Sains Kecantikan Sense, pemeliharaan kulit, dan penjagaan diri. Dr Regina Hamlin telah menjadi pakar kulit selama lebih 30 tahun. Beliau ialah ketua Pakar kulit di 4 buah hospital besar di California dan professor klinik perubatan di Universiti California San Francisco di Fresno.


"Saya amat galakkan pesakit saya untuk mengambil produk Sense. Ia menggunakan teknologi terbaru dalam industri kecantikan iaitu pengawetan semulajadi. Ianya dipatenkan dan eksklusif hanya pada produk Sense, dan melibatkan bunga-bungaan dan antioksida yang disokong oleh kristal cair yang mana kristal cair itu sendiri adalah pengawet. Pemprosesan dalam bilik bersih dan kaedah pembotolan yang tidak membenarkan tangan menyentuh produk adalah antara sebab mengapa saya amat menggalakkan pengambilannya." - Regina C. Hamlin, M.D.



“Saya mula sedar tentang Usana apabila usana memperkenalkan produk Usanimal boleh dikunyah untuk kanak-kanak, dan Body Rox untuk remaja. Dan sebagai pakar kanak-kanak, ianya amat penting bagi saya untuk menawarkan sesuatu yang ada kualiti kepada pesakit saya. Apa yang saya jumpa ialah Usana benar-benar telah menaikkan taraf baru dalam industri penokok zat makanan. Dan kemujaraban yang dijamin ialah sesuatu yang paling penting buat saya sebagai pakar kanak-kanak, supaya saya dapat tawarkan kepada pesakit saya.” - Dr. Christine Wood. Pakar kanak-kanak.


“Saya telah terlibat di dalam praktis Doktor Keluarga swasta selama lebih dari 30 tahun. Dalam 12 tahun kebelakangan ini, saya telah memfokuskan praktis saya kepada perubatan pencegahan dan pemakanan berzat. Di dalam kajian saya, untuk buku dan ceramah saya, dan sebagai pakar perubatan, saya tidak akan mencadangkan apa-apa melainkan Usana kepada pesakit saya." Dr. Ray Strand.

No comments:

Post a Comment