Monday, May 17, 2010

Nutrisearch Comparative Guide to Nutritional Supplements


Baru-baru ini, sebuah buku bernama Panduan Perbandingan Penokok-Penokok Zat, yang mana telah menyemak dan menilai lebih dari 1600 produk zat pemakanan di Amerika dan Kanada telah menamakan Produk utama Usana iaitu Essentials dan Healthpack sebagai terbaik dari yang terbaik. Namun Usana bukanlah asing dengan pengiktirafan ini kerana pengiktirafan yang serupa juga telah diterima olehnya untuk edisi pertama, kedua dan ketiga buku tersebut.

Penulis, Lyle McWilliam, seorang ahli kajihayat kimia, pengajar dan bekas ahli parlimen Kanada menerbitkan buku Panduan Perbandingan untuk membantu pengguna membuat keputusan bermaklumat berasaskan sains mengenai penokok-penokok zat. Edisi terkini diterbitkan berasaskan cadangan-cadangan yang diterbitkan oleh 12 pakar-pakar yang diiktiraf dibidang zat pemakanan dan mengikut 18 kaedah-kaedah penilaian yang berbeza yang dipetik dari bahan-bahan terbitan sains.


“Saya telah menghabiskan masa bertahun-tahun menyiasat kesan penokok zat ke atas pencegahan penyakit dan kesihatan am. Buku Panduan perbandingan saya menunjukkan kenapa produk kesihatan terbaik Usana telah menetapkan satu piawaian baru untuk zat pemakanan cemerlang, dan kenapa Usana Health Sciences dinilai antara syarikat zat pemakanan terkemuka di dunia. Zat pemakanan Usana adalah zat pemakanan yang anda boleh percaya setiap masa." - Lyle McWilliam.

Dalam pengeluaran produknya yang berkualiti tinggi, Usana menetapkan piawaian cemerlang bagi pengilangan penokok zat makanan.


Adakah supplemen yang anda makan sekarang tersenarai di dalam Nutrisearch Comparative Guide to Nutritional Supplements ini?

Pengumpulan dan kajian lebih 1,500 produk pemakanan kesihatan di Amerika Syarikat dan Kanada ini membuktikanya…!

Hasil kajian Lyle MacWilliam merupakan seorang pendidik, pengarang dan ahli biokimia Kanada, Laporan yang dimuatkan di dalam buku beliau mengandungi 500 jenama produk makanan kesihatan terbaik di dunia

Hasil kajian dari 1,500 produk makanan kesihatan yang diujikaji, hanya 500 sahaja tersenarai di dalam buku ini.Maksudnya tidak semua produk makanan kesihatan sama kualitinya. Dari hasil kajianya amat jauh perbezaanya.Untuk pengetahuan umum ini adalah kajian Nutrisearch sebuah badan bebas yang tidak terikat pada mana-mana syarikat, jauh sekali untuk mempromosi mana-mana produk. Kajian paling adil dan saksama yang boleh anda percayai. Buku ini boleh didapati dengan mudah dari kedai-kedai buku MPH, Kinokuniya dengan harga RM101.40.Saya galakkan anda semua patut memiliki buku ini sebagai rujukan.

Essentials dari USANA Health Science - sesuatu formula multi-vitamin, multi-mineral dan multi-antioksidan yang seimbang telah di tempatkan sebagai "Best of the Best" (yang terbaik) di dalam buku panduan Macwilliam yang terbaru Produk ini adalah satu daripada empat yang mencapai kedudukan Pingat Emas tertinggi dunia.

Lyle MacWilliam berkata Majoriti consumer tidak dilengkapi dengan pengetahuan zat makanan. dan beliau berharap agar penerbitan buku ini dapat membantu mereka memahami kebenaranny




No comments:

Post a Comment