Saturday, May 22, 2010

Mengapa USANA?

  • Produk USANA telah di rumus dan dihasilkan dengan piawaian yang jauh lebih tinggi berbanding dengan makanan tambahan berkhasiat yang lain di pasaran. Kebanyakan ahli perubatan, pakar kesihatan dan ahli sukan yang bertaraf antarabangsa menaruh kepercayaan pada USANA

  • USANA membayar jumlah jualan anda di seluruh dunia berdasarkan pelan komisennya yang terunggul dan tidak bersempadan. Kini dengan adanya 14 pasaran yang terbuka, dan yang lain pesat mengalir masuk, USANA menawarkan kombinasi peluang kejayaan bertaraf antarabangsa yang luas terbentang terbukti cemerlang

  • Berikutan kegairahan pengasasnya, Dr. Wentz, USANA telah banyak menghulurkan bantuan kepada kanak-kanak yang memerlukan pertolongan. Setakat ini, keluarga USANA telah menyumbang US$2.247 juta kepada childres’s Hunger Fund sejak tahun 2007. Menerusi derma seperkini, kanak-kanak miskin di banyak kawasan dunia Berjaya memperolehi makanan kesihatan dan kasih sayang.

  • Dalam kebanyakan syarikat pemasaran berangkaian hanya beberapa orang mereka yang bernasib baik sahaja di puncak hierarki akan mendapat ganjaran yang lumayan, mereka-mereka yang berada di hierarki bawah mendapati sukar untuk Berjaya kerana syarat yang ditetapkan terlalu sukar di capai. Pelan rezeki USANA terkenal unik dengan transparensinya, keadilannya dan kebolehan untuk melakukannya.

  • Orang ramai memilih USANA untuk ketenteraman hati - mereka sedia maklum syarikat ini mempunyai kewangan yang stabil serta sebuah pasukan pengurusan yang unggul.

No comments:

Post a Comment